Friday, December 19, 2008

За парламента

Ами това дето го направиха днеска тези наши представители не си го бях представял въобще. Незнам дали са избягали заради протеста, пък и малко ме съмнява. Те ако ги беше страх от хората хич нямаше да се мяркат към парламента. Май другата версия дето взеха парите и бягат да ги похарчат докато не е станало дума да ги връщат май по-правдоподобно звучи.
За парите ми е мисълта на мен. Значи аз се имам за що годе разумен човек. Да кажем че след като тегля чертата на края на месеца и се окаже че имам паричен излишък. Последното нещо което ще ми дойде на акъла е да хукна веднага да го харча. Щото де да знае човек, криза, може следващия месец да съм на червено...

Значи те така реално се поощряват дето не са работили. Тези глоби се налагат за НАКАЗАНИЕ на тези дето ги мързи повече от колегите им (да нарочно така го казвам). Как така те най-нагло превръщат наказанието в НАГРАДА?

Нека помислим логично този път. Значи ако моя представител го мързи и не отиде на работа, аз даже и теоритично представителство нямам в демократичниа процес през това заседание. Аз съм ощетен по този начин, а същевременно този на който съм гласувал доверие си прави каквото си иска. Глобата която му се дава следва да го накаже за постоянно, а не само временно. Как така ще се глобяват, ама ще имат право да решат какво да правят с глобите? Де да можеше и КАТ така да ни глобява!

И друго си мисля, как така работели усърдно а пък събрали достатъчно глоби за 13та заплата от неработещи депутати? Ми то тва е парадокс както и да го погледнеш.
Четох в нет-а че си били преизпълнили работата по регламент. Ми значи щом ги няма на работа в достатъчно високо ниво да съберат пари за по една допълнителна заплата, тогава те са работили по един месец по-малко тая година (да, знам че не ги глобяват с една дневна заплата за всеки пропуснат ден, ама така аритметиката е по-лесна). Каква е тогава тая норма дето можеш да не работиш един месец от годината и пак да я преизпълниш?

Единственият логичен извод от цялата ситуация е че на нашите депутати регламентираната норма им е прекалено ниска. Те просто избраха много нестандартен начин да ни уведомят за това. Та като се върнат на 18ти, аз лично предлагам на първи дневен ред да си вдигнат нормата на труда. Хем да е по-реалистична, хем и повечко глоби ще съберат за догодина. Където тринайсет заплати, там и четиринайсет. Капка по капка - вир става.

No comments:

Post a Comment