Tuesday, December 16, 2008

№1: Кой съм аз и за какво ми е този блог?

Казвам се Иван Петров, а може и да не се казвам така. Човек с висше образование, ама малко простак го раздавам, и то от сърце. Живея у нас, в Ловеч. Женен с две деца и куче. По професия съм безработен. Изумен съм от простотията по света и у нас, и реших да направя блог и да споделя изумлението си с други изумени хора. А ако не сте изумени, ще се опитам да ви изумя.
По религия съм агностик. Тва значи (поне за мен лично) че в момента няма достоверна информация за съществуването на бог, обаче същевременно няма доказателства и че не съществува. Обичам да се разправям с разни там религиозни овце дето се мъчат да ме убедят да вярвам в съответните тяхни глупости...
Та значи в тоя блог ще пиша за религиите, за политиката в България и по света, и за живота изобщо. Не ми пука дали въобще някой ще чете мойте глупости, а ако случайно ги четеш може и да си отидеш я обиден, я с някоя заразна идея в главата. Предупредил съм ви отначало да няма после разправии и сърдене.

1 comment:

  1. продължавй в същия дух. пожелавам ти успех в начинанието, даже ще сложа линк към твоя сайт в блога ми: http://vasil.elliott-wave.info/

    ReplyDelete